mandag den 21. september 2009

Musikvideo #2

(beklager den til tider lidt dårlige lydkvalitet)

8 kommentarer:

  1. Jamen hvor er det bare smukt - ikke et øje tørt!! og Rakel, forstår jo ikke du ikke bliver mere "fucked".. du har jo netop bragt "sexy back"..YEAH!!

    SvarSlet
  2. Så skidesmukt og ømt. Jeg vræler i stuen. Godt jeg er alene hjemme.

    Mere!

    SvarSlet
  3. er du så færdig ... det var da den vildeste oplevelse.... det var så hårene rejste sig på armene!

    SvarSlet
  4. Jeg er bare så fuld af imponade...

    SvarSlet
  5. @juwk/"jyt: Yeah! (kan faktisk synge lige præcis det lige så godt som de gør i sangen - de synger bare JÆÆR!)

    @Ibs: der skal nok komme mere - bare rolig. Men så håber jeg ikke du vræler igen.

    @Spunky: Tror du - lig'som Anne - at jeg ville gøre mig godt på bakken?

    @lummergøj: glad for at kunne imponere. Og du er ellers ikke let at imponere tror jeg, så TAK!

    SvarSlet
  6. jeg er ikke sikker på at Bakken er det helt rigtige segment ..... du skal større...

    SvarSlet
  7. Du har nok ret Spunky... måske man skulle søge noget kulturstøtte og bygge egen scene?

    SvarSlet