fredag den 4. september 2009

Det blir' en dejlig dag

Var faktisk igang med en lille films til jer - mine fans - men en opringning har gjort, at jeg er presset på tid, og i må desværre undvære mine guldkorn. En lille pige kommer til verden idag, og gør mig til moster for 2. gang. Jeg er selvsagt meget spændt.

Og så er min tilstedeværelse ellers påkrævet til Århus Festuge hele weekenden, så der går desværre et par dage, før i ser mig igen, men så lover jeg også der er kloge ord og guldkorn - og film!

Ha' en fantastisk weekend!
Haih!


***********
Update 6. sep. 09
Baby besluttede sig alligevel for at blive lidt længere inde i mave, så er desværre (eller faktisk er det godt) er jeg ikke blevet moster endnu. Nu er der vist nogle gaver der skal ha' nye byttemærker på..

3 kommentarer:

  1. Haih ... man får jo halsbrand og øresusen af det her fraværd!

    så det sagt!

    SvarSlet
  2. Jeg lover, jeg vender tilbage imorgen. Idag er jeg ganske enkelt for gammel, efter 2 dage med fest... Suk!

    SvarSlet