torsdag den 27. august 2009

Jeg! En kulturanmeldende sylfide

6 kommentarer:

  1. Smukt! Hvis ikke jeg var så fattig, havde jeg købt billet med det samme. Fabelagtig anmeldelse.

    Og i øvrigt; jeg er vild med dine myndige Hej'er!

    SvarSlet
  2. HAIH'erne er simpelthen Rakels trademark.
    Snart går vil alle rundt og siger det.

    Eller alle I andre, for jeg siger det allerede hele tiden.

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig allerede til at blive ramt af den nye craze!

    SvarSlet
  4. Ibs: Jeg er sikker på, der er rabatter til studerende. Jeg undersøger med glæde og vender tilbage. Man kender vel de rigtige mennesker.

    Og tak! Som Anne skriver, er "Haih!" mit trademark. Overvejer lidt, om man skulle ta' patent på det.. ?

    Anne: Du var først! Og du rammer det spot on!

    SvarSlet
  5. Spot on anmeldelse.....intet mindre!

    SvarSlet